Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 24. – С. 1–165
Швець Ірина Григорівна
асистент кафедри івент-менеджменту та індустрії дозвілля
Київський національний університет культури і мистецтв
ORCID: 0000-0002-3761-3332
Стрімінгові трансляції зірок на онлайн-ресурсах як складова популяризації особистого бренду
Анотація Пропонована розвідка торкається актуальних сьогодні засобів інтернет-маркетингу для популяризації музичного контенту. Розглядаючи функції та особливості побутування онлайн-платформ для поширення музики, ми здійснюємо аналіз їх ефективності для просування особистого бренду та музичного продукту без залучення додаткових ресурсів. Мережа інтернет впливає не лише на бізнес-процеси та обмін інформацією, а й на мистецтво, включаючи музику. В умовах сьогодення спілкування між виконавцями та їхніми підписниками мережі, інтегрувалося до соціальних мереж. Зростання популярності цифрового музичного формату сприяє динамічному розвитку потокових сервісів. Тому пропонована розвідка має на меті проаналізувати зв’язок між соціальними мережами та потоковими платформами в процесі популяризації музичного контенту. Наголошено важливість просування у соціальних мережах, як одного з ключових чинників розвитку особистого бренду.
Ключові слова:
маркетинг у соціальних мережах, популярність у соціальних мережах, музична індустрія, музика, потоковий сервіс; social media marketing, social media popularity, music industry, music streaming service
Lee, M., Choi, H., Cho, D., & Lee, H., 2016. Cannibalization or addition?. Influence of the Internet Music streaming services. Proceedings of Computer Science, 91, p. 662–671. DOI: https://doi.org/10.1016/j.procs.2016.07.166
The best-selling and most popular songs on the radio - a summary of 2018. (2018). Retrieved March 2, 2019, from the web site of wyązek producers of audio video: http://www.zpav.pl/aktualnosc.php?idaktualnosci=1715
Wlömert, N. and Papies, D., 2016. On-Demand Streaming Services and Music Industry Revenue – Insights from Spotify's Market Entry. International Journal of Marketing Research, 33(2), pp. 314–327. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2015.11.002 Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Швець І. Г. Стрімінгові трансляції зірок на онлайн-ресурсах як складова популяризації особистого бренду / І. Г. Швець // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 24. – С. 131–136.
Harvard Referencing Style
Shvets, I. H., 2022. Striminhovi transliatsii zirok na onlain-resursakh yak skladova populiaryzatsii osobystoho brendu [Streaming broadcasts of stars on online resources as a component of personal brand promotion]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 24, pp. 131–136.