Субота, 04.05.2024, 23:16 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філософія, культурологія, соціологія
Bulletin of Mariupol State University
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 23 [19]
Випуск 24 [18]
Site menu
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Пошук


    Швець Ірина Григорівна
    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 24. – С. 1–165

    Швець Ірина Григорівна
    асистент кафедри івент-менеджменту та індустрії дозвілля
    Київський національний університет культури і мистецтв
    ORCID: 0000-0002-3761-3332

    Стрімінгові трансляції зірок на онлайн-ресурсах як складова популяризації особистого бренду

    DOI 10.34079/2226-2849-2022-12-24-131-136

    [ download pdf ]

    С. 131-136

    Анотація
    Пропонована розвідка торкається актуальних сьогодні засобів інтернет-маркетингу для популяризації музичного контенту. Розглядаючи функції та особливості побутування онлайн-платформ для поширення музики, ми здійснюємо аналіз їх ефективності для просування особистого бренду та музичного продукту без залучення додаткових ресурсів. Мережа інтернет впливає не лише на бізнес-процеси та обмін інформацією, а й на мистецтво, включаючи музику. В умовах сьогодення спілкування між виконавцями та їхніми підписниками мережі, інтегрувалося до соціальних мереж. Зростання популярності цифрового музичного формату сприяє динамічному розвитку потокових сервісів. Тому пропонована розвідка має на меті проаналізувати зв’язок між соціальними мережами та потоковими платформами в процесі популяризації музичного контенту. Наголошено важливість просування у соціальних мережах, як одного з ключових чинників розвитку особистого бренду.

    Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, популярність у соціальних мережах, музична індустрія, музика, потоковий сервіс; social media marketing, social media popularity, music industry, music streaming service

    Бібліографічний список

    Baranovskyi, M., 2018. Basic structure of the musical industry. [online] Available at : <http://mbaranowsky.com/2018/06/18/podstawowa-struktura-rynku-muzycznego/>

    El Gamal, A., 2012. The Evolution of the Music Industry in the Post-Internet Age. Fellowship @ Claremont. [online] Available at : <http://scholarship.claremont.edu/cmc_theses/532>

    Global music Report 2017, 2017. [online] Available at : <https://www.ifpi.org/downloads/GMR2017.pdf>

    Bizzaco, M., Hall, P. and Kennemer, K., 2021. The best music streaming services. Digitaltrends. [online] Available at : <https://www.digitaltrends.com/music/best-music-streaming-services/>

    Harris, M., 2021. Is Your Broadband Fast Enough to Stream Audio? Lifewire [online] Available at : <https://www.lifewire.com/is-my-broadband-fast-enough-to-stream-audio-2438444>

    Black Bear, 2017. How digital marketing is adapting to the ever-changing music industry. [online] Available at : <https://www.blackbeardesign.com/blog/digital-marketing-music-industry/>

    BBC News, 2018. How Spotify is set to be worth billions. [online] Available at : <https://www.bbc.com/news/newsbeat-43240886>

    KORE, 2018. How to promote music the old-fashioned way [online] Available at: <https://www.kore-studios.com/blog/how-to-promote-music-old-fashioned-way>

    Ingham, T., 2015. Major labels support 73% of Spotify's premium payments – report. Music Business Worldwide. [online] Available at: <https://www.musicbusinessworldwide.com/artists-get-7-of-streaming-cash-labels-take-46/>

    Instagram accounts with the most followers worldwide as of May 2019 (millions). (2019). Retrieved March 2, 2019, from Statista website: https://www.statista.com/statistics/421169/most-followers-instagram/

    Instagram in numbers: statistics, demographics and interesting facts. (2019). Retrieved March 2, 2019, from Omnicore website: https://www.omnicoreagency.com/instagram-statistics/

    Interakcja ze stronami. (2019). Retrieved June 11, 2019, from Facebook website: https://www.facebook.com/help/1771297453117418/?helpref=hc_fnav

    Klodnicki, J., 2015. Fair Use in the Digital Age: The Napster Case. Retrieved. [online] University of Delaware. Available at: <https://sites.udel.edu/cisc356/2014/03/18/fair-use-in-the-digital-age-the-napster-case/>

    Lee, M., Choi, H., Cho, D., & Lee, H., 2016. Cannibalization or addition?. Influence of the Internet Music streaming services. Proceedings of Computer Science, 91, p. 662–671. DOI: https://doi.org/10.1016/j.procs.2016.07.166

    McIntyre, G., 2018. 10 Best Music Streaming Services for Many Users. Forbes [online] Available at: <https://www.forbes.com/sites/hughmcintyre/2018/05/25/the-top-10-streaming-musicservices-by-number-of-users/ #3f652ff05178>

    The best-selling and most popular songs on the radio - a summary of 2018. (2018). Retrieved March 2, 2019, from the web site of wyązek producers of audio video: http://www.zpav.pl/aktualnosc.php?idaktualnosci=1715

    The Guardian, 2000. Napster plays music copyright case. [online] Available at : https://www.theguardian.com/technology/2000/jul/27/copyright.news

    Pindel, D., 2014. Polskie gwiazdy w social mediach. Marketer+ guide to marketing. [online] Available at : <https://marketerplus.pl/teksty/artykuly/polskie-gwiazdy-w-social-mediach/>

    Stafford, S. A., 2010. Music in the Digital Age: The Emergence of Digital Music and Its Implications for the Music Industry. Elon Journal of Undergraduate Studies in Communication, 1(2), 112–120. [online] Available at : <http://www.elon.edu/docs/e-web/academics/communications/research/vol1no2/09staffordejfall10.pdf>

    Statistics - FAQ. (2019). Retrieved June 12, 2019, from Spotify's website: https://artists.spotify.com/faq/stats#whatare-saves

    Szczurski, M., 2016. Muzyka popularna – sztuka, czy produkt? Marketing treści i strategia promocji na rynku muzycznym. Marketing i Biznes. [online] Available at : <https://marketingibiznes.pl/content-marketing/strategia-promocji-na-rynku-muzycznym/>

    Throsby, D., 2002. The Music Industry in the New Millennium: Global and Local Perspectives. [Paper prepared for The Global Alliance for Cultural Diversity] [online] Available at : <https://www.researchgate.net/publication/237379351_The_music_industry_in_the_new_millennium_Global_an>

    TOP 100 biggest followers on Twitter. (2019). Retrieved March 2, 2019, from Join Friends or Follow: https://friendorfollow.com/twitter/most-followers/ Top celebrities on Facebook. (2019). Retrieved March 2, 2019, from Fan Page List: https://fanpagelist.com/category/celebrities

    Turner, J. & Shah, R., 2015. Jak zarabiać na mediach społecnosciowych. Grow your company thanks to modern marketing tools. Gliwice: Helion.

    Vizioso, D., 2018. Digital Marketing And The Music Industry: Record Labels Should Be Media First Companies (And How They Can Do It). Medium. [online] Available at : <https://medium.com/@danilovicioso/digital-marketing-and-the-music-industry-record-labels-should-be-mediafirst-companies-and-how-51382122e42>

    Wickstrom, P., 2013. The music industry in the age of digital distribution. BBVA [online] Available at : <https://www.bbvaopenmind.com/en/articles/the-music-industry-in-an-age-of-digitaldistribution>

    Wlömert, N. and Papies, D., 2016. On-Demand Streaming Services and Music Industry Revenue – Insights from Spotify's Market Entry. International Journal of Marketing Research, 33(2), pp. 314–327. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2015.11.002


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Швець І. Г. Стрімінгові трансляції зірок на онлайн-ресурсах як складова популяризації особистого бренду / І. Г. Швець // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 24. – С. 131–136.

    Harvard Referencing Style
    Shvets, I. H., 2022. Striminhovi transliatsii zirok na onlain-resursakh yak skladova populiaryzatsii osobystoho brendu [Streaming broadcasts of stars on online resources as a component of personal brand promotion]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 24, pp. 131–136.

    Категорія: Випуск 24 | Додав: Marina (29.12.2022)
    Переглядів: 128 | Теги: social media popularity, music streaming service, потоковий сервіс social media marke, маркетинг у соціальних мережах, music industry, музична індустрія, музика, популярність у соціальних мережах | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Конструктор сайтів - uCoz