Субота, 27.04.2024, 02:00 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філософія, культурологія, соціологія
Bulletin of Mariupol State University
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 23 [19]
Випуск 24 [18]
Site menu
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Пошук


    Жаворонков Марк Михайлович
    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип.23. – С. 1-139

    Жаворонков Марк Михайлович
    аспірант кафедри культурології та міжкультурних комунікацій.
    Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, м. Київ
    ORCID ID; 0000-0003-3470-3153

    Конфігурація фестивального процесу мистецтв ілюзіонізму в діалогах міжкультурної взаємодії

    DOI 10.34079/2226-2849-2022-12-23-45-57

    [ download pdf ]

    С. 45-57

    Анотація
    У статті проаналізовано специфіку фестивального руху ілюзійного мистецтва, вплив даного феномену на поле міжкультурної взаємодії. Наголошено на трансформаційних процесах зазначеного явища, шляхом порівняння визначена проблематика виділеного соціокультурного процесу. Метою дослідження є розкриття чіткого механізму в послідовності функціонування фестивалів ілюзіонізму для відтворення самостійної динаміки в середині країни, що надає безсумнівні перспективи соціокультурного, економічного характеру. Обґрунтована значущість даного процесу, який вбирає в себе основні сучасні спрямування арт-ринку, об’єднавшись в загальну систему як вербальної так і не вербальної комунікації всього світу. Методологічними засадами дослідження є історичний, герменевтичний та структурно-функціональний. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше в проблемному полі культурології, проаналізовано фестивалі мистецтва ілюзіонізму. Методами дослідження є: компаративний, який дав змогу шляхом порівняння встановити відмінність історичних явищ в фестивальному процесі ілюзіонізму; аналітичний сприяв висвітленню характерної специфіки та особливостей фестивалів ілюзійного мистецтва; типологічний допоміг визначити основні під типи фестивалів ілюзіонізму, а також сформував динаміку зазначеного фестивального руху в проблемному полі України. Висвітлено українську школу мистецтва «Ілюзії та маніпуляції» її особливість та роль в інтеграційному шляху до співпраці з міжнародним простором зазначеного інституту, який надає чіткі можливості кооперації та симбіозу міжкультурного обміну крізь призму фестивального процесу мистецтва ілюзіонізму. У висновках автор підкреслює, що фестивальна дія націленого явища, створює перспективи для розвитку країни, утворює ряд діалогової систематичності міжкультурного виміру Такий процес істотно відкриє нове поле міжкультурної взаємодії, зможе ідентифікувати та поширити українську культуру в багатовимірному аспекті.

    Ключові слова: естрада, мистецтво, театр, цирк, фестиваль, міжкультурна комунікація, культура, variety, art, theater, circus, festival, intercultural communication, culture

    Бібліографічний список

    Акопян, А.А., 2000. Лучшие фокусы. Санкт–Петербург: Диамант : Золотой век, с.15–23.

    Быкова, Э. В., 2002. Культура народная, элитарная и массовая. В: Е.П. Корякина, Э. В. Быкова, Н. П. Шевцова. Культурология как общая теория культуры. Москва: Моск. гос. ин-т электроники и математики, c.15–64.

    Берг, М., 1998. Рейтинг искусства в зеркале современной прессы и стратегии критики. В: Е. Коловская, ред. Современное искусство и средства массовой информации : Материалы семинара, 26-28 сент. 1997 г., Дача Кочубея, г. Пушкин. Санкт–Петербург, с.28–34.

    Вадимов A.A. и Тривас. М.А., 1966. От магов древности до иллюзионистов наших дней: Очерки истории иллюз. искусства. Москва: Искусство, c.3–25.

    Полонский, Д. Ф., 1971. Всемирные фестивали молодёжи и студентов. В: А.М. Прохоров, ред. Большая Советская Энциклопедия. 3-е изд. Москва: Советская Энциклопедия, Т.5. с. 449–450.

    Jones, G.M., 2008. The Family Romance of Modern Magic: Contesting Robert-Houdin’s Cultural Legacy in Contemporary France. In: F. Coppa, L. Hass, J. Peck, eds. Performing Magic on the Western Stage. Palgrave Studies in Theatre and Performance History. New York: Palgrave Macmillan, pp.33-63. DOI: https://doi.org/10.1057/9780230617124_3

    Thorndike L., 1923. A history of magic and experimental science. New York, Macmilla, Volume 1. pp.28–34.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Жаворонков М. М. Конфігурація фестивального процесу мистецтв ілюзіонізму в діалогах міжкультурної взаємодії / М. М. Жаворонков // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 23. – С. 45-57.

    Harvard Referencing Style
    Zhavoronkov, M., 2022. Konfihuratsiia festyvalnoho protsesu mystetstv iliuzionizmu v dialohakh mizhkulturnoi vzaiemodii [Configuration of the festival process of the arts of illusionism in the dialogues of intercultural interaction]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 23, pp. 45-57.

    Категорія: Випуск 23 | Додав: Marina (27.05.2022)
    Переглядів: 176 | Теги: культура, Variety, міжкультурна комунікація, art, Circus, цирк, intercultural communication, festival, Театр, culture, естрада, Theater, мистецтво, фестиваль | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Конструктор сайтів - uCoz