Понеділок, 29.04.2024, 18:49 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філософія, культурологія, соціологія
Bulletin of Mariupol State University
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 23 [19]
Випуск 24 [18]
Site menu
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Пошук


    Короленко Євгенія Олегівна
    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 24. – С. 1–165

    Короленко Євгенія Олегівна
    асистент кафедри івент-менеджменту та індустрії дозвілля
    Київський національний університет культури і мистецтв

    Особливості інноваційної діяльності для забезпечення конкурентоспроможності івент-індустрії України в умовах кризового існування

    DOI 10.34079/2226-2849-2022-12-24-40-45

    [ download pdf ]

    С. 40-45

    Анотація
    Пропонована розвідка є спробою аналізу існування івент-індустрії в умовах кризової реальності з метою пошуку нових засобів підтримки та трансформації індустрії дозвілля. Пандемія коронавірусу та збройна агресія Російської федерації в мали суттєвий вплив на всі галузі людського життя. Сфера культури та відпочинку постраждала першою. Проте, переорієнтація та адаптація до умов нової реальності дозволять не лише підтримувати існування дозвіллєвого сектору, але і суттєво підвищують коефіцієнт користі для широких мас споживачів. Тому, пошук антикризових рішень є одним із ключових векторів організації індустрії дозвілля в умовах сьогодення.

    Ключові слова: івент-менеджмент, індустрія дозвілля, посковідне існування, культура в умовах війни; event management, leisure industry, temporary existence, culture in the conditions of war.

    Бібліографічний список

    Daab, 2007. Event Design. Publishing House Fusion Publishing GMBH Stuttgart, USA, Los Angeles, 172.

    Filip, A., 2011. Relationship marketing applicability in business to business market. Romanian Journal of Marketing, 2, р. 30–37.

    Rutherford, J. S., 2008. Risk Management for Meetings and Events. Publishing House Elsevier, Oxford UK, 215.

    Yeoman, I., Robertson, M., Ali-Knight, J., Drummond, S. and McMahon-Beattie, U., 2004. Festival and events management an international arts and culture perspective. Publishing House Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford, 14.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Короленко Є. О. Особливості інноваційної діяльності для забезпечення конкурентоспроможності івент-індустрії України в умовах кризового існування / Є. О. Короленко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 24. – С. 40–45.

    Harvard Referencing Style
    Korolenko, Ye. O., 2022. Osoblyvosti innovatsiinoi diialnosti dlia zabezpechennia konkurentospromozhnosti ivent-industrii Ukrainy v umovakh kryzovoho isnuvannia [Applying innovative activity to increase the competitiveness of the event industry of Ukraine in the conditions of crisis development]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 24, pp. 40–45.

    Категорія: Випуск 24 | Додав: Marina (30.12.2022)
    Переглядів: 110 | Теги: івент-менеджмент, leisure industry, культура в умовах війни event manag, посковідне існування, індустрія дозвілля, temporary existence, culture in the conditions of war | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright © 2024

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Конструктор сайтів - uCoz