Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип.23. – С. 1-139
Федосенко Каріна Миколаївна
аспірант кафедри івент-менеджменту та індустрії дозвілля.
Київський національний університет культури і мистецтв, м. Київ
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-6163-4731
Анотація Музична індустрія України наразі перебуває у стані значних трансформацій. Внаслідок активних бойових дій на українській території виникла потреба пошуку нових форматів реалізації, насамперед, концертної діяльності. Було вироблено нові стратегії просування виконавства представниками українського шоу-бізнесу. Насамперед, поширилась практика проведення концертних заходів закордоном за участю українських виконавців. Також стали впроваджуватись заходи, в яких комбінувались офлайн та онлайн-виступи. Виникла практика використання задля концертної діяльності таких локацій, як-от метрополітен, що внаслідок своїх характеристик має підвищений рівень безпеки у разі загрози артилерійських обстрілів та ракетних ударів. Також поширились стихійні концерти під відкритим небом, організовані з благодійницькою метою. Випуск музичної продукції продовжився, проте зміст музичного контенту набув більш патріотично-забарвленого характеру та зайняв високі позиції у чартах, рейтингах тощо. Цьому сприяли творчі колаборації закордонних виконавців із українськими музикантами.
Ключові слова:
музична індустрія, музичний продукт, концерт, рейтинг, війна, Україна, music industry, music product, concert, rating, war, Ukraine.
Бібліографічний список
Кравчук, О.О. та Кречко, Н.М., 2022. Музичні рефлексії українських митців у період військового стану. В: Т. Гуменюк, П. Богоніс, ред. Музика в діалозі з сучасністю: освітні, мистецтвознавчі, культурологічні студії: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 21 – 22 квітня 2022 р. Київ: КНУКіМ, c.63-66.
Міхно, І.С. та Бакало, Л.К., 2022. Вплив мистецтва на емоційний та фінансовий стан життя українців у період військового конфлікту в Україні. В: Т. Гуменюк, П. Богоніс, ред. Музика в діалозі з сучасністю: освітні, мистецтвознавчі, культурологічні студії: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 21 – 22 квітня 2022 р. Київ: КНУКіМ, c.69-73.
Папченко, В.П., 2016. Інноваційні аспекти роботи музичного продюсера з авторами-виконавцями у репетиційному періоді. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти, 20(25), 155–159.
Попова, А.Б., 2022. Сучасні естрадні пісні як засіб боротьби: українські реалії. В: Т. Гуменюк, П. Богоніс, ред. Музика в діалозі з сучасністю: освітні, мистецтвознавчі, культурологічні студії: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 21 – 22 квітня 2022 р. Київ: КНУКіМ, c.43-45.
Сюта, Б. 2008. Концерт. В: Г. Скрипник, ред. Українська музична енциклопедія. Київ: Видавництво Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології НАН України, Т.2: [Е – К], c.535-537.
Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Федосенко К. М. Музична індустрія України за часів війни / К. М. Федосенко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філософія, культурологія, соціологія. – 2022. – Вип. 23. – С. 149-155.
Harvard Referencing Style
Fedosenko, K., 2022. Muzychna industriia Ukrainy za chasiv viiny [Music industry of Ukraine during the war]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 23, pp. 149-155. 143-149.