Субота, 03.12.2022, 15:09 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філософія, культурологія, соціологія
Bulletin of Mariupol State University
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 22 [18]
Site menu
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Пошук


    Кислюк Костянтин Володимирович
    Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філософія, культурологія, соціологія. – 2021. – Вип.22. – С. 1-139.

    Кислюк Костянтин Володимирович
    професор кафедри культурології, доктор культурології, кандидат філософських наук
    Харківська державна академія культури

    Особливості репрезентації української ідентичності на авторських YouTube каналах

    DOI 10.34079/2226-2830-2021-11-22-61-72

    [ download pdf ]

    С. 61-72

    Анотація
    У статті означено п’ять особливостей репрезентації української ідентичності на авторських каналах YouTube як соціальному медіа. Показано широкий культурологічний контекст явища, що досліджується, у якому тенденція до українізації суспільної свідомості під впливом демографічних чинників і державної культурної політики перетинається із глобалізацією та космополітизацією соціальних медіа. Визначено основні ідентифікаційні маркери відеороликів на YouTube, пов’язані із заголовками відео, мовою каналу, його логотипом і заставкою. Продемонстровано приклади успішного функціонування зазначених індикаторів на україномовних каналах, пов’язаних із культурою. Наголошено на проблемі ухилення топових каналів від наочного зв’язку з Україною.

    Ключові слова: ідентичність, медіа, культура, соціальні медіа, українська культура, identity, media, culture, social media, Ukrainian culture, YouTube

    Бібліографічний список

    5 Канал, 2021. «Батько наш – Бандера»! Ми їх знайшли! Хто почав флешмоб, що підпалив Московію. [онлайн] Доступно: <youtube.com/watch?v=Ojm9UD9djTg&t=54s> [Дата звернення 10 жовтня 2021].

    Дутчак, А., 2017. Сучасний стан та перспективи українськомовних каналів на сервісі Youtube. Образ, 4, с.122–129.

    Жиленко, Д., 2020. Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: соцмережі та месенджери. KANTAR Україна. [онлайн] Доступно: <https://tns-ua.com/news/yak-zminilosya-koristuvannya-mobilnimi-zastosunkami-za-5-rokiv-sotsmerezhi-ta-mesendzheri> [Дата звернення 10 жовтня 2021].

    Жиленко, Д., 2021. Рейтинг популярних сайтів за серпень 2021. KANTAR Україна. [онлайн] Доступно: <tns-ua.com/news/reyting-populyarnih-saytiv-za-serpen-2021> [Дата звернення 10 жовтня 2021].

    Кинцл, Р. и Пейван, М., 2019. Стримпанки. YouTube и бунтари, изменившие медиаиндустрию. Пер. с англ. Д. Мальцев. Москва: Азбука-Аттикус.

    Кислюк, К.В., 2018. Українська культура 1 чверті ХХІ ст.: повороти модернізаційних перетворень. Київ: Кондор.

    Міщенко, М., 2021. Україна не Росія. В очікуванні дива. Українській інтерес, [онлайн] 14 жовтня. Доступно: <uain.press/articles/ukrayina-ne-rosiya-v-ochikuvanni-diva-1470806> [Дата звернення 25 жовтня 2021].

    Разумков Центр, 2021. 30 років незалежності: які здобутки і проблеми зростання бачать українці й на що сподіваються у майбутньому (липень-серпень 2021р.). Разумков Центр, [онлайн] 20 серпня. Доступно: <https://razumkov.org.ua/napriamky/sotsiologichni-doslidzhennia/30-rokiv-nezalezhnosti-iaki-zdobutky-i-problemy-zrostannia-bachat-ukraintsi-i-na-shcho-spodivaiutsia-u-maibutnomu> [Дата звернення 10 жовтня 2021].

    Ревун, Т., 2021. YouTube контент на експорт. Google. Oфіційний блог – Google Ukraine, [онлайн] 24 березня. Доступно: <ukraine.googleblog.com/2021/03/youtube.html> [Дата звернення 10 жовтня 2021].

    Тарасова, М. та Качалін, Є., 2020. Що дивилися в Україні на YouTube в 2020 році. Google. Oфіційний блог – Google Ukraine, [онлайн] 1 грудня. Доступно: <ukraine.googleblog.com/2020/12/youtube-2020.html> [Дата звернення 10 жовтня 2021].

    Темнова, Л.В. и Лапшина, А.К., 2021. Динамика видеопредпочтений российской молодежи (на примере видеохостинга YouTube). Вестник Российского университета дружбы народов. Серия: Социология, 21(1), с.110–123. DOI: https://doi.org/10.22363/2313-2272-2021-21-1-110-123

    Alexa.com, 2021. The top 500 sites on the Web. Alexa Internet. [online] Available at: <alexa.com/topsites> [Accessed 10 October 2021].

    Auxier, B. and Anderson, M., 2021. Social Media Use in 2021. Pew Research Center, [online] April 7. Available at: <pewresearch.org/internet/2021/04/07/social-media-use-in-2021> [Accessed 10 October 2021].

    Balleys, C., Millerand, F., Thoër, Ch. and Duque, N., 2020. Searching for Oneself on YouTube: Teenage Peer Socialization and Social Recognition Processes. Social Media + Society, [online] 6(2). Avaible at: <https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/2056305120909474> DOI: https://doi.org/10.1177/2056305120909474 [Accessed 7 Ocotber 2021].

    Gitanjali, R., 2020. Authenticity v/s Glocalization as Represented in the Digital Platforms: A Study on the Food Culture with Special Reference to Tripura. Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanities, 12(5), pp.1–35. DOI: 10.21659/rupkatha.v12n5.rioc1s17n7

    Kemp, S., 2021. Digital 2021 july global statshot report. Datareportal, [online] 21 July. Available at: <datareportal.com/reports/digital-2021-july-global-statshot> [Accessed 5 October 2021].

    Malmberg, M. and Pantti, M., 2020. Migrant Youths and YouTube Entertainment: Media Participation in Post-Migrant Finland. Culture Unbound, 12(2), pp.275–292. DOI: https://doi.org/10.3384/cu.2000.1525.20200527b

    Mancinas-Chavez, R. Ledezma-Lopez, V. and Ruiz-Alba, N., 2021. Youth and technological tools to preserve minority cultural identities. Revista Prisma Social, 34, pp.187–207.

    O’Hagan, L.A., 2021. «Rory played the greens, not the blues»: expressions of Irishness on the Rory Gallagher YouTube channel. Irish Studies Review, 29(3), pp.348–369. DOI: https://doi.org/10.1080/09670882.2021.1946919

    Rosida, I. and Azwar, M., 2021. YouTube as a new culture in Indonesia: The construction of gender role in the lens of the circuit of culture. International Journal of Media and Information Literacy, 6(1), pp.182–192. DOI: 10.13187/ijmil.2021.1.182 www. ej ournal4 6.com

    Tovares, A.V., 2019. Negotiating «Thick» Identities through «Light» Practices: YouTube Metalinguistic Comments about Language in Ukraine. Multilingua: Journal of Cross-Cultural and Interlanguage Communication, 38(4), pp.459–484. DOI: https://doi.org/10.1515/multi-2018-0038

    Villacampa-Morales, E., Fedele, M. and Aran-Ramspott, S., 2021. YouTubers between postfeminism and popular feminism: Dulceida’s and Yellow Mellow’s construction and performance of gender identity. Revista Mediterranea de Comunicacion. Mediterranean Journal of Communication, 12(2), pp.117–130. DOI: https://doi.org/10.14198/MEDCOM.19602

    YouTube, 2021. YouTube has over 2 billion monthly logged-in users. YouTube official Blog. [online] Available at: <blog.youtube/press> [Accessed 5 October 2021].


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Кислюк К. В. Особливості репрезентації української ідентичності на авторських YouTube каналах / К. В. Кислюк // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Філософія, культурологія, соціологія. – 2021. – Вип. 22. – С. 61-72.

    Harvard Referencing Style
    Kysliuk, K., 2021. Osoblyvosti reprezentatsii ukrainskoi identychnosti na avtorskykh YouTube kanalakh [The features of the representation of ukrainian identity on author's YouTube -channels]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 22, pp. 61-72.

    Категорія: Випуск 22 | Додав: Marina (08.12.2021)
    Переглядів: 38 | Теги: Ukrainian culture, Identity, Youtube, Media, культура, culture, Медіа, соціальні медіа, social media, українська культура, ідентичність | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright © 2022

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна [email protected]

    Конструктор сайтів - uCoz