Анотація У статті проаналізовані роль принципу подвійної репетиції в музичному і піаністичному розвитку особистості на початковому та професійному етапі навчання. Історія і шлях розвитку подвійний репетиції, її основне призначенняв фортепіанному виконавстві. Зв’язок музично – образного змісту з сучасними і технічними можливостями акустичного рояля і піаніста.
1. Аркадьев М. А. Технические принципы высшего пианистического мастерства [Электронный ресурс] : тезисы / M. А. Аркадьев // Academia.edu. – Режим доступа : https://www.academia.edu/4463248/Технические_принципы_пианизма 2. Горбушина И. Л. Исполнительская интерпретация фортепианного произведения: белорусский контекст / И. Л. Горбушина. – Минск : Беларуская навука, 2018. – 205 c.
3. Давыдов Н. А. Теоретические основы формирования исполнительского майстерства баяниста (аккордеониста) / Н. А. Давыдов; Нац. музык. акад. Украины им. П. И. Чайковского. – Київ, 2006. – 308 c.
4. Кременштейн Б. Л. Постскриптум. Записки педагога / Б. Л. Кременштейн. – Москва : Классика-XXI, 2009. – 208 с.
5. Малаєва Т. М. Формування музичного мислення виконавця (на прикладі творчості Ігоря Шамо) / Т. М. Малаєва // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2016. - Вип. 12. - С. 53-57.
6. Маруфенко О. В. Формування вокально–слухових навичок майбутнього вчителя музики : автореф. дис… канд. пед. наук : спец. 13.00.02 / Олена Вікторівна Маруфенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 20 с.
7. Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры. Записки педагога / Г. Г. Нейгауз. - 4-е изд. - Москва : Музыка, 1982. - 300 с.
8. Словарь основных понятий и терминов по фехтованию на украинском, русском, английском и французском языках / cост- И. Ю. Садовская. – Харьков : ХНАГХ, 2012. – 43 с.
9. Слющинський Б. В. Соціологія музичної культури : навч. посіб. / Б. В. Слющинський. – Маріуполь : ЗАТ «Газета «Приазовський рабочий», 2002. – 235 с.
10. Чеботаренко О. В. Специфіка музичного мислення у контексті піаністичної діяльності / О. В. Чеботаренко // Музичне мистецтво і культура. – 2018. - Вип. 26. - C. 30–41.
11. Шульга Р. Искусство в практиках культуры. Социокультурологический очерк / Р. Шульга; Институт социологии, інститут философии НАН Украины. – Киев, 2008. – 200 с.
12. Шульга Р. Социалогия искусства: нове реалии, старые проблемы / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 39-53.
13. Школяр Л. Мистецька освіта в Росії: стан та перспективи розвитку / Л. Школяр // Мистецтво та освіта. – 2011. – № 3. – С. 9-12.
14. Энциклопедический музыкальный словарь / отв. ред. Г. В. Келдыш. – Москва, 1959. – 327 с.
15. Юник Д. Г. Психологічні механізми сприймання авторського нотного тексту музичного твору виконавцями інтерпретаторами / Д. Г. Юник // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2018. - Вип. 123. - С. 17-29.
Цитування
ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
Малаєва Т. М. Художньо виразне значення володіння прийомом подвійної репетиції в мистецтві гри на фортепіано / Т. М. Малаєва // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. – 2019. – Вип. 18. – С. 57-62.
Harvard Referencing Style
Malaieva, T. 2019. Khudozhno vyrazne znachennia volodinnia pryiomom podviinoi repetytsii v mystetstvi hry na fortepiano [Khudozhno vyrazne znachennia volodinnia pryiomom podviinoi repetytsii v mystetstvi hry na fortepiano]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 18, pp. 57-62.