Неділя, 31.05.2020, 12:06 | RSS | Вітаю Вас Гість
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Вісник Маріупольського державного університету
Серія: Філософія, культурологія, соціологія
Bulletin of Mariupol State University
Головна | Каталог статей
Меню сайту
Категорії розділу
Випуск 17 [10]
Випуск 18 [16]
Site menu
ПОСИЛАННЯ
  • Сайт Маріупольського державного університету
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Право
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка
  • Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія та політологія
  • Пошук


    Малаєва Тетяна Миколаївна
    Вісник Маріупольського державного уніерситету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. – 2019. – Вип. 18. - С. 57-62

    Малаєва Тетяна Миколаївна
    концертмейстер, викладач
    Маріупольський коледж мистецтв, Мангушська школа мистецтв
    tanya13-70@mail.ru

    Художньо виразне значення володіння прийомом подвійної репетиції в мистецтві гри на фортепіано

    DOI 10.34079/2226-2849-2019-9-18-57-62

    [ заватажити pdf (336.94 Kb) ]

    С. 57-62

    Анотація
    У статті проаналізовані роль принципу подвійної репетиції в музичному і піаністичному розвитку особистості на початковому та професійному етапі навчання. Історія і шлях розвитку подвійний репетиції, її основне призначенняв фортепіанному виконавстві. Зв’язок музично – образного змісту з сучасними і технічними можливостями акустичного рояля і піаніста.

    Ключові слова: подвійна репетиція, туше, демпфер, смикання, педальній ефект, double rehearsal, closure, damper, pedal effect.

    Список використаної літератури

    1. Аркадьев М. А. Технические принципы высшего пианистического мастерства [Электронный ресурс] : тезисы / M. А. Аркадьев // Academia.edu. – Режим доступа : https://www.academia.edu/4463248/Технические_принципы_пианизма
    2. Горбушина И. Л. Исполнительская интерпретация фортепианного произведения: белорусский контекст / И. Л. Горбушина. – Минск : Беларуская навука, 2018. – 205 c.
    3. Давыдов Н. А. Теоретические основы формирования исполнительского майстерства баяниста (аккордеониста) / Н. А. Давыдов; Нац. музык. акад. Украины им. П. И. Чайковского. – Київ, 2006. – 308 c.
    4. Кременштейн Б. Л. Постскриптум. Записки педагога / Б. Л. Кременштейн. – Москва : Классика-XXI, 2009. – 208 с.
    5. Малаєва Т. М. Формування музичного мислення виконавця (на прикладі творчості Ігоря Шамо) / Т. М. Малаєва // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2016. - Вип. 12. - С. 53-57.
    6. Маруфенко О. В. Формування вокально–слухових навичок майбутнього вчителя музики : автореф. дис… канд. пед. наук : спец. 13.00.02 / Олена Вікторівна Маруфенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 20 с.
    7. Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры. Записки педагога / Г. Г. Нейгауз. - 4-е изд. - Москва : Музыка, 1982. - 300 с.
    8. Словарь основных понятий и терминов по фехтованию на украинском, русском, английском и французском языках / cост- И. Ю. Садовская. – Харьков : ХНАГХ, 2012. – 43 с.
    9. Слющинський Б. В. Соціологія музичної культури : навч. посіб. / Б. В. Слющинський. – Маріуполь : ЗАТ «Газета «Приазовський рабочий», 2002. – 235 с.
    10. Чеботаренко О. В. Специфіка музичного мислення у контексті піаністичної діяльності / О. В. Чеботаренко // Музичне мистецтво і культура. – 2018. - Вип. 26. - C. 30–41.
    11. Шульга Р. Искусство в практиках культуры. Социокультурологический очерк / Р. Шульга; Институт социологии, інститут философии НАН Украины. – Киев, 2008. – 200 с.
    12. Шульга Р. Социалогия искусства: нове реалии, старые проблемы / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 39-53.
    13. Школяр Л. Мистецька освіта в Росії: стан та перспективи розвитку / Л. Школяр // Мистецтво та освіта. – 2011. – № 3. – С. 9-12.
    14. Энциклопедический музыкальный словарь / отв. ред. Г. В. Келдыш. – Москва, 1959. – 327 с.
    15. Юник Д. Г. Психологічні механізми сприймання авторського нотного тексту музичного твору виконавцями інтерпретаторами / Д. Г. Юник // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2018. - Вип. 123. - С. 17-29.


    Цитування

    ДСТУ ГОСТ 7.1-2006
    Малаєва Т. М. Художньо виразне значення володіння прийомом подвійної репетиції в мистецтві гри на фортепіано / Т. М. Малаєва // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Філософія, культурологія, соціологія. – 2019. – Вип. 18. – С. 57-62.

    Harvard Referencing Style
    Malaieva, T. 2019. Khudozhno vyrazne znachennia volodinnia pryiomom podviinoi repetytsii v mystetstvi hry na fortepiano [Khudozhno vyrazne znachennia volodinnia pryiomom podviinoi repetytsii v mystetstvi hry na fortepiano]. Vìsnik Marìupolʹsʹkogo deržavnogo unìversitetu. Serìâ: Fìlosofìa, kulturologìa, socìologìa, 18, pp. 57-62.

    Категорія: Випуск 18 | Додав: Marina (31.03.2020)
    Переглядів: 37 | Теги: damper, Демпфер, pedal effect, смикання, double rehearsal, Туше, педальній ефект, Closure, подвійна репетиція | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0

    Copyright © 2020

    Веб-дизайн, технічна підтримка та адміністрування: Белла Марина Віталіївна its.me.marina@gmail.com

    Конструктор сайтів - uCoz